Върху Земята

November 7, 2007

Върху земята

В кои милиарди години?
От чия първа любов?
Между кое и какво?

И защо, Господи,
все тебе за свидетел викаме?
И защо са ми всъщност небесните
знаци на тайния вътрешен заговор?

Аз съм свидетел само на своята смърт.

Ей ти там, мое тяло, помниш ли
някога-някога,
в тебе пълзяха милиярди капиляри,
тяло мравуняк!

Сега съм дале-е-ече-далече от тебе.

Мое мъртво ухо, чуваш ли?
Ах, дърветата смучат
зелени думи от камъка!

Кажете на вятъра!
Кажете на вятъра!

И тъй.
И войната отдавна е свършила.
И аз съм забравен върху земята.
И всички врати към мен са отворени.

Да дойдат мародерите!

1992

lire en fraincais
read in english

2 Responses to “Върху Земята”


  1. […] прочети в оригинал lire en francais Posted in Poetry (english) | […]


  2. […] прочети в оригинал read in english Posted in Poésie (francais) | […]

Leave a Reply

